Muita hyviä syitä keskittämiselle ovat:
- Ostojen seuranta (kaikki tilillä ostetut tiedot näkyvät yhdestä paikasta)
- Ostosten takuiden tiedot (sama kuin yllä)
- Suurasiakkaan status: oma yhteyshenkilö kaikkiin kysymyksiin
- Parempi ja nopeampi palvelu (omien yhteyshenkilöiden takia)
- Tuotteiden palauttaminen helpompaa
- Takuuasioiden käsittely helpompaa (ei vielä tarvinnut testata mutta toivottavasti näin :)
Meillä tämä suurasiakkaan status tarkoittaa sitä, että meille on nimetty omat rakennus- ja sisustuspuolen myyjät. Ainakin Malmin Rautiassa nämä ovat samoja henkilöitä, jotka opastavat asiakkaita myös liikkeessä. Nämä olemmekin jo entuudestaan testanneet, asiantuntevaa porukkaa niin kuin talomyyjämme kehui. Syy miksi valitsimme juuri Malmin Rautian esimerkiksi Espoon K-Raudan sijaan oli edullisemmat hinnat (vaikka samat tuotteet), viidakkorumpu sekä rakennuttajamme hyvät kokemukset.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti